dissabte, 11 de desembre del 2010

MAPES CONCEPTUALS

Doncs ves per on, ara resulta que també ha calgut aprendre a fer un mapa conceptual, i no tan sols fer-lo si no que calia fer de forma "asíncrona".

Ja havia visitat els Mapes Conceptuals de treballs d'altres anys, aixi com al Google, i pensava quina cosa mes xula.

Però quan va ser el meu moment, va ser una mica : "i ara què?, i com?, i per quan?

Aquesta assignatura m'està ensenyant un tou de coses, a priori tot em sembla: "ja està d'aquesta no me'n sortiré", però llavors gràcies a les ganes que li poso i al que per sort no estic sola, tot allò que creia tan difícil es transforma en una feina engrescadora que dona resultats i normalment aquests son gratificants, quan enllesteixo alguna tasca assignada em sento realment nova i amb empenta de seguir aprenent cada dia una mica més i millor.

Però cal que us digui que està sent tot a un ritme molt frenètic !

Hi han cops que m'atabalo i a casa ho noten, ara ja no diuen deus tenir "aquells dies" referint-se òbviament al període menstrual, ara em diuen deus estar amb la "UOC".

A vegades quan miro el rellotge, penso cal m'ho faci mirar, avui he treballat fent el mapa unes dues horetes i com si res, un cop ets en matèria el temps passa volant. Com aquest matí, he anat introduint pàgines a la wiki del grup i també el temps s'ha parat, quan m'he adonat ha estat pel soroll que feien els meus pobres budells de gana.

Ara que miro de nou el rellotge, ja és demà, la 1:00 de la matinada... i encara sense sopar. No si encara, quan em preguntin: què fas dieta? contestaré: no! es que estudiar aprima.

Doncs ja n'hi ha prou. I la son és la que em recorda quan arribat l'hora de plegar.

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada