dilluns, 17 de gener del 2011

fins aviat companys!!

Doncs si, tots plegats ens acomiadem, fins a la propera assignatura en la que tinguem la sort de coincidir, n'estic segura que ho farem.

Coincideixo amb els meus companys amb pràcticament tots els punts que han esmentat. El desconeixement inicial d'alguns recursos, la sensació d'estar perduts al principi que poc a poc vam anar superant. L'abrusadora sensació de manca de temps i que aquesta matèria m'absorbia el doble o triple que les altres i tot hi això mai era suficient. De fet segueixo tenint la sensació que amb una mica més de temps podia haver aportat més material, aprofundir més en el que volia dir, perfilar els detalls... suposo que també aprenem a això, a treballar amb terminis i a espavilar-nos amb les eines i el temps del que disposem.

Estic molt contenta i orgullosa del grup en el que he treballat. Tots tenim realitats molts diferents, amb horaris que poques vegades quadraven i moltes altres tasques a fer, a part de la CTIC i tot hi així ens hem adaptat tot lo bé que hem sabut entre nosaltres, per treballar el més còmodes possibles. I crec que ho hem aconseguit molt bé. Ens hem autocoordinat de manera natural, sense imposicions ni artifici.

Les limitacions tècniques que altres companys tant del meu grup com de l'assignatura ja han detallat, ens han fet les tasques més feixugues algunes vegades, i suposo que seran millorades en propers cursos. El tema és, i sense voler excusar-les, que la realitat que ens envolta moltes vegades és encara més imperfecta, així que també ha estat un bon entrenament (tot i que estic segura que a tots ens hagués agradat estalviar-nos-el).

Crec que al cap i a la fi, tots quatre hem gaudit molt del tema que hem triat i hem conegut nous recursos que ens faran la nostra estada a la uoc més fàcil.

Fins a la propera!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada