diumenge, 14 de novembre del 2010

"When I think of you..." 14/11

Caro diario,
Em sap greu, però ara com ara la feina que tenim amb la wiki no m'acaba d'engrescar gaire. Personalment ja estava familiaritzat amb les wikis perquè tinc un compte a la Viquipèdia, de manera que ara em trobo que m'he de tornar a familiaritzar amb un sistema similar, però diria que molt més simple. La cosa que podria ser interessant, preparar un disseny més o menys atractiu entre tots quatre, que semblava que podria haver quedat força bé, ha quedat de moment descartada per limitacions del wiki. La feina de resumir converses és breu, però sense cap substància.

La desorientació ha estat tònica general aquesta primera etapa de treball. Sovint no sabíem què havíem de presentar, ni com s'havia de fer alguna tasca, ni tan sols, de vegades, quan presentar-ho... I la culpa d'això no és imputable a nosaltres. Podríem dir que un cert caos, per altra banda estimulant, ha estat el cinquè membre, un d'aquells la simple presència del qual fa riure els altres quatre...

Espero que la següent etapa, la de creació pròpiament del treball de recerca, sigui molt més enriquidora. Com a grup ens entenem bé, i som força efectius. De vegades em plantejo si ens entendríem tan bé si el contacte fos cara a cara, si no és simplement la distància real entre nosaltres 4 el que ens permet funcionar prou bé. De seguida que la conversa es desvia cap a qüestions personals, tenim la necessitat de reconduir-ho cap a la tasca concreta del wiki. ¿Realment només volem aprofitar el temps? ¿O hi ha alguna cosa més? ¿Volem evitar res? I, al capdavall, ¿importa el més mínim, això que em pregunto ara mateix en veu alta?

1 comentari:

  1. Ei Xavi, estic d'acord amb tu quan parles de les limitacions del wiki. Jo també esperava disfrutar-lo com la Viquipèdia o més (pensant que podria canviar l'estil, etc.) i m'he trobat que té una estructura molt rígida i que tolera pocs canvis. Ens hi haurem d'acostumar. O descobrir dreceres per tal de modificar la fulla d'estils principal, però no ho veig gens fàcil.

    El Psocòpter Jordi
    http://psocopters.blogspot.com

    ResponElimina